תקנון משלוחים והחזרות
-
אתאם איתכם את מועד המשלוח בעת הכנת ההזמנה. ביום המשלוח תקבלו הודעה עם טווח הגעה של כשעתיים, והשליח יתקשר כחצי שעה לפני ההגעה.
-
במקרה של שינוי בזמני האספקה, אצור איתכם קשר מראש.
-
חשוב לוודא שיש מקום לשליח להשאיר את הרכב כדי שהוא יוכל להגיע עד פתח דלתכם. במקרה שלא יהיה מקום חניה לרכב, השליח יאלץ לבקש מכם לפגוש אותו בחזית הבניין.
-
במידה ואיש לא יהיה בבית, תוכלו להשאיר הוראות לשליח בהזמנה, ולציין אם להשאיר מחוץ לדלת או להניח אצל שכן. במידה ותבקשו להשאיר את המשלוח אצל שכן, חובה לציין בהזמנה את שמו. אם ביקשתם להשאיר ליד הדלת- נשלח לכם תמונה של הצמחים מחכים לכם בפתח הבית. משתלת "הגנן" לא תשא באחריות על הזמנות שהתבקשו להשאיר מחוץ לדלת.
-
לא ניתן להחזיר/להחליף צמח שתול בכלי.
-
במידת החזרה/החלפה של מוצרים מקנייה שערכה גדול ממינימום ההזמנה למשלוח חינם, אשר תקטין את שוויה לסכום הקטן מהמינימום למשלוח חינם- יחויב הלקוח בעלות משלוח בהתאם לאיזור.
-
החזרה/החלפה תתבצע רק במידה והמוצרים נמצאים באותו מצב בו סופקו ללקוח.
-
ניתן להחזיר/להחליף מוצרים שנקנו באתר (גם צמחים- בתנאי שהם נשמרו בתנאי סבירים וקיבלו מים) תוך 14 ימים מרגע קבלת המשלוח בעלות של 5% מערך המוצר או 100 שקלים, הזול מבניהם.
-
בהחזרה/החלפה לא יזוכה מחיר המשלוח.
-
יגבו דמי משלוח פעם נוספת עבור החלפה/החזרה.
-
לא יחויבו דמי משלוח עבור הזמנות שבוטלו אך לא נשלחו.